Support

Vi leverer kvalificeret support og sparring

  • Hos os er support af en løsning i drift mindst lige så vigtig som et nyt udviklingsprojekt
  • Du kan altid få fat på en dedikeret supportmedarbejder, som løbende holder snor i opgaven
  • Vi sikrer den bedste kvalitet ved, at opgaven løses af det team af medarbejdere, som oprindeligt har bygget løsningen
  • Hos os betaler du kun for det antal minutter, vi bruger - det er da til at forstå!

Kontakt os og hør mere

Relateret indhold:

Rådgivning

Processer

Relevante personer:

Dennis Kristiansen

Mere viden

Vi prioriterer support

Et support setup med kvalificeret sparring udgør en helt essentielt del af alle vores leverancer. Vi vægter supportopgaver højt ved at sikre, at der i vores projektkalender altid er afsat supporttid hos vores medarbejdere. For os er udfordringer med et website, som er i luften altid vigtigere end et nyt udviklingsprojekt – hvor spændende det end måtte være.

Det er vigtigt for vores kunder, når behovet for support opstår, at de altid kan få fat i en medarbejder, som hurtigt kan tage imod en given udfordring og enten svare med det samme eller holde snor i sagen og levere den videre til den rette medarbejder. Nogle af vores kunder foretrækker at oprette sagen direkte i vores online supportværktøj, at sende en mail eller blot at ringe til os – ligegyldig hvad tager vores dedikerede support hånd om sagen.

For at arbejdet med supportopgaverne bliver lavet i den bedste kvalitet og samtidig hurtigst muligt, er det altid det team af medarbejdere, som oprindeligt har designet og bygget løsningen, der udfører opgaven.

undefined

Fuld gennemsigtighed og adgang til status

Når vi i samarbejde med vores kunder aftaler, hvordan support skal håndteres, er der er en række forskellige muligheder i spil:

  • klippekort og en garanteret responstid
  • aftale om adgang til medarbejder i en fast periode hver måned
  • løbende fakturering

Hos Illumi betaler du naturligvis kun for den tid, vi bruger på den enkelte supportopgave – og du kan via vores supportværktøj løbende følge med i, hvem der arbejder på opgaven, og hvad status er. Vi foretrækker fuld gennemsigtighed i alt, hvad vi laver.

Læs om nogle af vores kunder