Viden skal deles og skabe værdi for andre

Derfor skriver jeg artikler om de udfordringer og løsninger, som er en del af min hverdag som digital projektleder og marketingkonsulent hos Illumi

Jeg har været en del af Illumi-teamet siden maj 2018, hvor jeg har tre primære funktioner.

Digital marketingkonsulent

I mit daglige arbejde sørger jeg for, at Illumis onlinetilstedeværelse skaber vækst i forretningen. På samme vis hjælper jeg Illumis kunder med strategiske overvejelser og tips & tricks i forbindelse med digital synlighed og digital kommunikation.

Digital projektleder

I min rolle som certificeret projektleder er jeg bindeledet mellem vores kunder og det team af udviklere, som arbejder på en given opgave. Det er min vigtigste opgave, at sikre, at kunden opnår værdi af den løsning, vi udvikler. 

Digital konceptudvikler

Sammen med vores kunder definerer jeg deres digital tilstedeværelse og sammenhængen mellem de digitale platforme, brugerrejser og touchpoints.

Om mig

Jeg elsker at lære noget nyt! Det er selve processen, som får mig fra en lille viden til en egentlig kompetence, som tænder mig. Derfor har jeg gennem hele mit arbejdsliv uddannet mig sideløbende med mit job.

Jeg er nysgerrig på alt, der giver mig spændende og nye vinkler på det, jeg i forvejen ved. Behøver jeg sige, at Google er min bedste ven…? 

Jeg er optaget af adfærdsdesign og særligt, hvordan vi kan designe digital kommunikation og UX design, der rent faktisk får mennesker til agere. Hvordan kan vi bruge hjerneforskningen aktivt i vores markedsføring og digitale designs og indbygge triggere, der stimulerer brugernes perception?

Kompetencer

Design Thinking er i mit DNA, og jeg har derfor god forståelse for alle faser i udviklingen af digitale løsninger.
Andre kompetencer; Digital marketing, konverteringsoptimering, SEO, web-content, digital projektledelse, digital forretningsudvikling.

Uddannelser

BA i digital konceptudvikling, digital markedsføring (10 ECTS), Prince2 certificering (10 ECTS), innovationsledelse (10 ECTS), brandingstrategier og -koncepter(10 ECTS).

Andre artikler af samme skribent