
Support
Vi prioriterer god service og kvalificeret support
Hos Illumi har vi fire support-dogmer:
- En løsning i drift er lige så vigtig som et nyt udviklingsprojekt
- Du kan altid få fat på en dedikeret supportmedarbejder, som løbende holder snor i opgaven
- Supportopgaven løses af det team af medarbejdere, som oprindeligt har bygget løsningen
- Du betaler kun for det antal minutter, vi bruger!
Sådan hjælper vi kunderne med deres supportsager
Et support-setup med kvalificeret sparring udgør en helt essentiel del af alle vores leverancer. Derfor afsætter vi altid supporttid i projektkalenderen hos vores nøglemedarbejdere. Tekniske problemer med et website prioriterer vi altid højt, fordi det ofte er kritisk for vores kunders forretning, hvis sitet er nede - endda i ganske kort tid.
"Selv efter projektet var afsluttet, blev der fulgt op på tingene, og de kom løbende med konkrete forslag til forbedringer på hjemmesiden. Man havde følelsen af, at her var nogle, der virkelig gik op i deres arbejde”
CHARLOTTE RIBERHOLT, ADMINISTRERENDE DIREKTØR HOS SKANDERBORG PARK
Når vores kunder kontakter os med supportopgaver, møder de en medarbejder, som hurtigt tager ansvar for opgavens placering og enten svare med det samme eller holde snor i sagen og levere den videre til den rette medarbejder.
Mange af vores kunder foretrækker at oprette sagen direkte i vores online supportværktøj, hvilket betyder at opgaven går direkte til en kompetent medarbejder, som har det fornødne indblik i projektet til at tage hånd om supportopgaven. Det er altid samme team af medarbejdere, som oprindeligt har designet og bygget løsningen, der udfører supportopgaven.
Fuld gennemsigtighed og adgang til status
Når vi aftaler, hvordan supporten skal håndteres, er der en række forskellige muligheder i spil:
- klippekort og en garanteret responstid
- aftale om adgang til medarbejder i en fast periode hver måned
- løbende fakturering
Hos Illumi betaler du naturligvis kun for den tid, vi bruger på den enkelte supportopgave, og du kan via vores supportværktøj løbende følge med i, hvem der arbejder på opgaven, og hvad status er. Vi foretrækker fuld gennemsigtighed i alt, hvad vi laver.
Læs mere om vores leverancer

Performance check
Få et løbende overblik over din webplatforms generelle tilstand
Performancerapporten er et vigtigt redskab, du kan bruge som grundlag for fremtidig optimering og vedligeholdelse af din webplatforms generelle tilstand.
Læs mere
Illumi som webleverandør
Sammen skaber vi digital succes
Vi hjælper nogle af landets mest ambitiøse virksomheder, når de har brug for at nytænke sammenhængen mellem den overordnede vision og de understøttende digitale platforme. Læs mere om, hvordan vi skaber digital succes.
Læs mere
Baseline hos Illumi
Det basale er altid på plads, når du samarbejder med os
Der er overordnet to forhold, som er helt afgørende for dit websites succes; Oplevelsen dine besøgende får, når de interagerer med sitet og det tekniske fundament. Læs her, hvad vi gør for at sikre et godt stabilt fundament for dit website.
Læs mere
Vores ekspertiser
Vi fokuserer på fleksibilitet i vores løsninger
Det, vi er bedst til, er at hjælpe virksomheder og organisationer med digitale transformationer, hvor en standardløsning bliver et alt for ufleksibelt valg.
Læs mere