computer-content-control-270700.jpg

Selvbetjening

Frigiv ressourcer i din organisation med et godt selvbetjeningsunivers

Loyalitetsklub, kundeportal, medlemsklub – kært barn har mange navne. Fælles for de digitale selvbetjeningsuniverser er, at de kan medvirke til at styrke relationen til dine vigtigste stakeholdere.

Et selvbetjeningsunivers sætter kunden i centrum

Gennem digitale selvbetjeningsuniverser kan du give kunder, medlemmer eller andre stakeholdere adgang til et unikt indhold, som er genereret i forhold til specifikke interesser eller registreret adfærd, og med det rigtige set-up, kan din virksomhed spare på administrative ressourcer, ganske enkelt fordi stakeholderne selv kan finde svarerne på mange af deres spørgsmål.

"Selvbetjeningsuniverset fungerer godt. Alternativet var, at vi skulle ringe eller maile sammen med medlemmerne om forskellinge indberetninger. Nu sender vi bare et link ud til relevante bogholdere, og så registrerer de selv via selvbetjeningssystemet," Michael Riis, digital chefkonsulent hos Dansk Byggeri.

Loyalitets- og medlemsklubber

Hvad enten det er rabatter, point eller VIP arrangementer, som gør dine kunder loyale, har du brug for et stabilt bagvedliggende system, som dine kunder let kan navigere rundt i. Det skal være simpelt at gennemskue og udløse medlemskabets fordele, og de fordele du giver, skal give mening i den 'byttehandel' du indgår med kunden om samle oplysninger om adfærd og personlige præferencer til brug for målrettet markedsføring.

Fordele ved et selvbetjeningsunivers

  • Kunden sættes i centrum
  • Kunden får ejerskab og bliver mere loyal
  • Kunden kan selv finde svar og informationer
  • Virksomheden sparer ressourcer på kundeservice
  • Virksomheden får data om kundeadfærd

Sikker integration til din øvrige systemportefølje

Vores rådgivning omkring selvbetjeningsuniverser tager udgangspunkt i en snak om, hvilke værdier løsningen skal skabe for brugerne. Hernæst taler vi naturligvis om hvilke eksisterende IT landskabet, som selvbetjeningsuniverset skal integrere i, og hvilke data som evt. skal deles eller flyttes.

Fælles for de løsninger, vi har udviklet, er, at de med enkle brugergrænseflader altid sætter kunden i centrum. Løsningerne er bygget på et stærkt teknisk fundament, der sikrer tæt integration til din øvrige systemportefølje. Vi har stor erfaring med integration mellem forskellige systemer – kursusmoduler, CRM systemer, ERP mm. som medvirker til at brugerne oplever en sammenhængende løsning med god brugervenlighed.

Relateret indhold