180612_Illumi_0092.jpg

Support

Vi prioriterer god service og kvalificeret support

Hos Illumi har vi fire support-dogmer:

  • En løsning i drift er lige så vigtig som et nyt udviklingsprojekt
  • Du kan altid få fat på en dedikeret supportmedarbejder, som løbende holder snor i opgaven
  • Supportopgaven løses af det team af medarbejdere, som oprindeligt har bygget løsningen
  • Du betaler kun for det antal minutter, vi bruger!

Sådan hjælper vi kunderne med deres supportsager

Et support-setup med kvalificeret sparring udgør en helt essentiel del af alle vores leverancer. Derfor afsætter vi altid supporttid i projektkalenderen hos vores nøglemedarbejdere. Tekniske problemer med et website prioriterer vi altid højt, fordi det ofte er kritisk for vores kunders forretning, hvis sitet er nede - endda i ganske kort tid.

"Selv efter projektet var afsluttet, blev der fulgt op på tingene, og de kom løbende med konkrete forslag til forbedringer på hjemmesiden. Man havde følelsen af, at her var nogle, der virkelig gik op i deres arbejde”
CHARLOTTE RIBERHOLT, ADMINISTRERENDE DIREKTØR HOS SKANDERBORG PARK

Når vores kunder kontakter os med supportopgaver, møder de en medarbejder, som hurtigt tager ansvar for opgavens placering og enten svare med det samme eller holde snor i sagen og levere den videre til den rette medarbejder.

Mange af vores kunder foretrækker at oprette sagen direkte i vores online supportværktøj, hvilket betyder at opgaven går direkte til en kompetent medarbejder, som har det fornødne indblik i projektet til at tage hånd om supportopgaven. Det er altid samme team af medarbejdere, som oprindeligt har designet og bygget løsningen, der udfører supportopgaven.

Fuld gennemsigtighed og adgang til status

Når vi aftaler, hvordan supporten skal håndteres, er der en række forskellige muligheder i spil:

  • klippekort og en garanteret responstid
  • aftale om adgang til medarbejder i en fast periode hver måned
  • løbende fakturering

Hos Illumi betaler du naturligvis kun for den tid, vi bruger på den enkelte supportopgave, og du kan via vores supportværktøj løbende følge med i, hvem der arbejder på opgaven, og hvad status er. Vi foretrækker fuld gennemsigtighed i alt, hvad vi laver.

Læs meget mere om, hvad vi vægter højt i vores leverancer