
SKOV
Sprogversionering er et nøglepunkt
SKOV har fået et nyt corporate website baseret på Umbraco. Websitet er lanceret med 6 sprogversioner og understøtter et større fokus på leadgenerering og SEO.

Strategisk fokus
Strategisk fokus på alt i en-løsninger
Med klimaløsninger, farm management og digitale værdikædetjenester til animalsk produktion verden over, bidrager SKOV til en effektiv og bæredygtig global fødevareproduktion, der leverer sunde fødevarer produceret med respekt for dyrevelfærd.
Et øget strategisk fokus på alt i en-løsninger har gjort det nødvendigt at gentænke websitets indholdsstruktur, så alt i en-løsningerne bliver kommunikeret tydeligere i selvstændige universer og de enkelte produktbeskrivelser i løsningerne præsenteret på en mere overskuelig måde.
Illumi var en rigtig god samarbejdspartner, der var med os hele vejen. Valget af Umbraco CMS var et godt match for en mellemstor dansk virksomhed som os, der opererer globalt.
Stig Veis Jørgensen, Marketing Manager hos SKOV
Corporate website til SKOV
Vi har designet og udviklet et brugervenligt, sprogversioneret corporate website til SKOV-koncernen i Umbraco.
Projektet spænder over hele processen fra de indledende workshops og design til implementering, hosting og drift.
Sideløbende med implementeringen har vi leveret en SEO- og marketingpakke, der understøtter websitet med god SEO-performance og øget leadgenerering.
Sprogversionering er et nøglepunkt i løsningen
Skov.com er et sprogversioneret website, der for nuværende indeholder seks sprogversioner, og flere er på vej.
Vi har opsat 3. partsmodulet Translation Manager og integreret og automatiseret et oversættelsesworkflow, hvor udpeget indhold fra Umbraco bliver sendt til SKOVs translatørbureau. Når teksterne er oversat, sendes de direkte tilbage i Umbraco, hvor en redaktør godkender oversættelserne. Herefter opdateres de nye tekster automatisk alle de rigtige steder i sidestrukturen.
Umbraco er meget nemt og brugervenligt at arbejde i – også efter Illumi løbende udviklede og tilføjede nye funktioner.
Helle Kaastrup, Marketing Coordinator hos SKOV
Søgning på flere sprog
Løsningen er implementeret, så hver enkelt sprogversion har sit helt eget interne søgeindeks. Det betyder, at vi kan styre meget præcist hvilket eller hvilke sprog, der søges indenfor. Ligeledes kan vi fx isolere søgninger til kun at ske inden for ét sprog ad gangen.
Udvidet kortfunktion med Google Maps
SKOV A/S er en global virksomhed, og med dét følger naturligt en stor organisationsstruktur med flere regionale hovedkontorer samt mange salgskontorer og serviceforretninger.
Vi har udviklet en kompleks kortfunktion, der, med udgangspunkt i behovene i hvert land, informerer brugerne om alle relevante kontaktoplysninger. Kontaktoplysningerne vises i en prioriteret rækkefølge, så den besøgende hurtigt kan overskue sine muligheder for at komme i kontakt med relevante dele af forretningen.
Illumi var rigtig gode til at forstå vores behov og omsætte ideer til virkelighed. Alle spørgsmål – store som små – blev taget seriøst, og der var altid en hurtig svartid.
Ayla Pagaard, Communications Specialist hos SKOV

Vil du vide mere om løsningen, så kontakt
Kunderådgiver & partner