Selvbetjenings­løsninger

Frigiv ressourcer i din organisation med et godt selvbetjeningsunivers

Kundeportal, medlemsklub, loyalitetsklub – kært barn har mange navne. Fælles for de digitale selvbetjeningsuniverser er, at de kan frigive ressourcer og styrke relationen til dine kunder.

Et selvbetjeningsunivers er win-win

Giv dine kunder adgang til unikt indhold, som de får vist i henhold til deres interesser eller adfærd. Og spar på administrative ressourcer, når kunderne selv kan finde svarene på mange af deres spørgsmål. På den måde bliver selvbetjening både en fordel for dine kunder og for dig.

Selvbetjeningsuniverset fungerer godt. Alternativet var, at vi skulle ringe eller maile sammen med medlemmerne om forskellige indberetninger. Nu sender vi bare et link ud til relevante bogholdere, og så registrerer de selv via selvbetjeningssystemet.

Michael Riis, digital chefkonsulent i Dansk Byggeri.

Fordele ved et selvbetjeningsunivers:

  • Kunden kan selv finde svar og informationer
  • Kunden kan betjene sig selv på alle tider af døgnet
  • Virksomheden sparer ressourcer på kundeservice
  • Virksomheden får data om kundeadfærd
  • Kunden får ejerskab og bliver mere loyal.

Loyalitets- og medlemsklubber

Uanset om dine kunders loyalitet afhænger af rabatter, point eller VIP-arrangementer, skal du have et stabilt bagvedliggende system, som dine kunder let kan navigere rundt i.

 Det skal være simpelt at gennemskue, og det skal kunne håndtere de fordele, du lover dine stakeholdere i bytte for oplysninger om adfærd og personlige præferencer.

Sikker integration til dine andre systemer

Din nye selvbetjeningsløsning skal selvfølgelig tale sammen med dine andre systemer. Det kan være CRM, ERP, kursusmoduler eller noget helt fjerde.

Så når vi indledningsvis har fundet ud af, hvad løsningen skal kunne, tager vi også en snak om, hvilket it-landskab den skal indgå i. Hvilke data skal deles, hvilke skal flyttes - og meget mere.

Alt sammen skal i sidste ende munde ud i, at du får en super brugervenlig løsning på et stærkt teknisk fundament.

Kom med om bord

Ofte findes der ikke en standard-selvbetjeningsløsning, der helt dækker virksomhedens ønsker. Så udvikler vi en løsning, der matcher behovet. Det har vi blandt andet gjort for dem, du finder nedenfor.

Selvbetjeningsløsninger er mange ting